Monday, June 8, 2009

mula mengarang setelah lama meninggalkan..
















Kredit diberikan kepada "atok" ataupun nama sebenarnya Norizwan Azlan kerana menggalakkan aku untuk mengarang semula.. Tahun 2007 merupakan tahun pertama aku mengarang blog dan juga merupakan tahun keramat bagi aku.. Segala permasalahan banyak timbul pada tarikh ini.. Tetapi aku berjaya mengatasi separuh daripadanya walaupun kekadang tertewas pada mulanya dan pada tarikh keramat 9 Jun 2009 aku mengarang semula blog yang telah lama aku tinggalkan..

3 comments:

uShop said...

salam..
weh gep, ko ade blog rupenye..

Aku pon ade gak. meh le jengok..

-Usop batch85

cantavilla said...

hehe, sesaje je bosan.. tp aku bkannya blogger sepanjang masa.. kengkadang je update..

Norizwan Azlan said...

dem!bagi nama penuh aku pulak dah.dem1hahaha!